niedziela, 25 października 2015

Pierwszy Post ♥1

         Hej!
Mam 13 (dziecko w internetach). Chodzę do 1 kl. gimnazjum. Zakładam bloga po to by się odstresować. Mam słomiany zapał i często bardzo szybko mi się nudzi. Nie mogę wysiedzieć na miejscu. Czasem mam ochotę zwalić się z mostu (długa historia). Niby uczę się dobrze, ale nienawidzę szkoły ( TRAGEDIA). Brak chęci do życia w roku szkolnym i ciągły brak budzi we mnie odruch wymiotny. Kocham zmiany, ale rzadko mam okazje coś zmienić. Nienawidzę monotonii. Najchętniej całe życie spędziłabym na czytaniu. Mam sporo znajomych, ale ...  Uważam, że sen zabiera nam czas, który można przeznaczyć na coś ciekawszego. Od wakacji jeżdżę na fishce, kocham to. Chcę dodawać posty często, nw jak mi to wyjdzie. Następnego posta wyczekujcie jutro o 17:00.    ;*
     Angeliq
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz